ی یادداشت


 

سلام به اونی ک الان اومده چیزی از من بدونه...اسمم مهم نیس .مهم اینه که من ی دخترم... مهم نیس اهل کجام مهم اینکه توی این دنیا تنهام...سنمم مهم نیس چون من سنو ب عقل میسنجم

...خیلیا دلمو شکوندن خیلیا در حقم نامردی کردن خیلیا تحقیرم کردن خیلیا  با حرفاشون منو رنجوندن ولی گفتم خدا جون میسپارمشون ب تو....

خیلی داغونم چون  دوری ی نفر عذابم میده....

 تازگیا خسته شدم...

 قرص مرص فایده نداره فقط اغوش ی نفر خوبم میکنه....

تازگیا ی حسی مثه دلتنگی  میاد سراغم ...

تازگیا درسو گذاشتم کنار ...

.تازگیا بی دلیل گریه میکنم..

.تازگیا  ن نوشتن خوبم میکنه نه قرص ن اهنگ ،فقط شنیدن صدای ی نفر...

تازگیا حسرت خیلی چیزا رو میخورم ....

تازگیا بی خوابی مهمون شبامه....

تازگیا خودمه تو اتاقم حبس کنم  و فقط ب ی نقطه خیره میشم....

تازگیا زیادی میرم تو فکر ....

تازگیا با خودم حرف میزنم....

تازگیا دنیای فانتزیم تبدیل شده ب خرابه...

.تازگیا من عاشق کسی شدم ک ازش دورم....

تازگیا میفهمم معنی دوری و دلتنگی و گریه  رو...

تازگیا خیلی تنها شدم...

تازگیا اون نفر نیس پیشم ...

تازگیا دوس دارم ی شونه باشه برا گریه هام....

تازگیا  خیلی تغییر کردم....

تازگیا ب اون ی نفر احتیاج دارم....

و خیلی وقته ک اون نفر زندگیمه...

 

 



خوش اومدیدددددددد

نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت14:53---25 دی 1393
واقعا نوشتهات.وبت عالیهههه

مهرنوش
ساعت13:12---20 آذر 1393
% فلورا بلا % اسم شماست؟

خخخخخخخ

% فلورا بلا % پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت16:24---16 آذر 1393
% فلورا بلا % وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ % فلورا بلا % را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 13 آذر 1398برچسب:, | 12:22 قبل از ظهر | نويسنده : چـــــــشم های خیس من |